Pathfinder: Wrath of the Righteous - A Visitor from Distant Lands
Bilgelikleri ile tanınan görkemli yüce ejderhalar, ana vatanları olan Tian Xia'yı nadiren terk ederler. Hele ki Fifth Crusade'in kahramanlarının kişisel eşyaları arasında böylesi genç ve cesur bir ejderha ile karşılaşmak daha da şaşırtıcı. İblislerle savaşmak için hâlâ çok küçük ama değerli öğütleriyle ihtiyacı olanlara seve seve yardım edecek.