Pathfinder: Wrath of the Righteous - Commander Pack
Yetenekli sanatçılarımız ve tasarımcılarımız tarafından hazırlanan bu 192 sayfalık çizim kitabında Pathfinder evreninin güzel sanatını keşfet!