Pathfinder: Wrath of the Righteous - Game of the Year Edition
Game of the Year Edition, Pathfinder: Wrath of the Righteous'ın yanı sıra oyunun çıkışından sonra gelen altı premium genişletme paketini ve dört ücretsiz DLC'yi içerir. 150 saatin üzerindeki bu eksiksiz oyun deneyiminin keyfini çıkar! Toprakları iblis sürülerinden kurtarmak için Fifth Crusade'e öncülük et. 10 efsanevi yol (mythic path), 25 sınıf ve 160 arketip (archetype) arasından seçim yaparak oyun deneyimini çeşitlendir. 12 yol arkadaşı ile arkadaşlık et ve romantik ilişkiler kur, ancak kararlarının yol arkadaşlarının senin hakkındaki düşüncelerini etkileyeceğini unutma.
Inevitable Excess DLC'si ile Axis'i keşfederken gizemli Aeon'lar hakkında daha fazla şey öğren ve gücün zirvesinin keyfini çıkar!
Through the Ashes DLC'sinde iblislerin ele geçirdiği yanan şehirde Kenabres'in sıradan vatandaşlarının hayatta kalmasına yardımcı olurken tarihi onların gözlerinden takip et.
The Treasure of the Midnight Isles DLC'sinde adalarda seyahat ederken farklı karakter sınıflarıyla denemeler yap ve roguelike modunda savaş becerilerini geliştir.
Yeni yol arkadaşın Ulbrig Olesk ile tanış. Güçlü bir griffona dönüşebilme yeteneğine sahip olan Ulbrig Olesk grubun için yaman bir savaşçı, güvenilir bir yoldaş ve belki çok daha fazlası olabilir. The Last Sarkorians DLC'sinde bu karakterin kalbinin derinliklerine doğru bir yolculuğa çık, benzersiz düşmanlarla savaş ve sadık yol arkadaşlarının sırlarını açığa çıkar!
Through the Ashes genişletmesinde karakterlerin çok badireler atlattı ve şimdi çok daha tehlikeli düşmanlarla yüzleşmeye hazır. The Lord of Nothing DLC'si ile onların tarihi etkilemelerine izin ver.
A Dance of Masks DLC'sinde şanlı zaferini kutlamak için yeniden inşa edilen Kenabres'e geri dön, arkadaşların ve sevdiklerinle keyifli vakit geçir ve şehrin son uğursuz sırrını açığa çıkar!