Pathfinder: Wrath of the Righteous - Inevitable Excess
Answer a plea from a powerful entity and defend the space-time continuum against imminent collapse. Use your unparalleled mythic powers to do battle with truly invincible opponents.
The Inevitable Excess DLC will take players on a new adventure set just before their triumphant victory over the Worldwound. The new story will require all the hero's high-level abilities and mythic powers to battle nigh on invincible opponents.
New opponents await you, ready to test your righteous wrath. But remember, not everything may be as it seems at first glance. Sometimes friends can betray you, and old enemies lend a helping hand.