Pathfinder: Wrath of the Righteous - Love Beyond Death
The demonic invasion cut many lives short without warning. The unstoppable catastrophe brought death to all in equal measure — rich and poor, fortunate and unfortunate, young and old.
This free DLC includes a side quest for Chapter 5 of the Wrath of the Righteous main story. You will visit the new area of Bear's Maw Shrine. There you will see the consequences of the demonic invasion, which occurred right in the middle of one of the most significant events in the life of any person - a wedding.