Pathfinder: Wrath of the Righteous – Love Beyond Death
Inwazja demonów zakończyła wiele istnień bez żadnego ostrzeżenia. Ta niemożliwa do powstrzymania katastrofa zebrała śmiertelne żniwom zarówno wśród biedaków, nieszczęśników i starców, jak i bogaczy, szczęśliwców i młodych.
To darmowe DLC zawiera zadanie poboczne dla rozdziału 5 głównej fabuły Wrath of the Righteous. Odwiedzisz dzięki niemu nowy obszar Bear's Maw Shrine. Zobaczysz tam skutki inwazji demonów, która nastąpiła w samym środku jednego z najważniejszych wydarzeń w życiu każdej osoby – ślubu.