Pathfinder: Wrath of the Righteous - Love Beyond Death
Şeytani istila pek çok hayatı bir anda sona erdirdi. Durdurulamaz yıkım herkese aynı ölçüde ölüm getirdi — zengin ve fakir, talihli ve talihsiz, genç ve yaşlı.
Bu ücretsiz DLC, Wrath of the Righteous ana hikâyesinin 5. Bölümü için bir yan görev içeriyor. Yeni bir bölge olan Bear's Maw Shrine'ı ziyaret edeceksin. Orada herhangi birinin hayatının en önemli anlarından birinin tam ortasında, bir evlilikte şeytani istilanın sonuçlarını göreceksin.