Pathfinder: Wrath of the Righteous – Season Pass 2
Meet Ulbrig Olesk, one of the last scions of the shattered nation of Sarkoris. Armed with the ability to transform into a mighty griffon, he can become a formidable warrior in your party, a trustworthy friend — and maybe even more.
The Lord of Nothing is the fifth premium DLC for Pathfinder: Wrath of the Righteous, wrapping up the story of the second DLC, Through the Ashes. Explore new and unique locations, make new friends, and face a powerful demon lord in order to bring Sendri and Rekarth's story to its long-awaited finale. The outcome of your adventure — and for the characters, depends solely on you and your choices. After all, there are more than five unique endings in the DLC.
A Dance of Masks is the sixth and final premium DLC for Pathfinder: Wrath of the Righteous in Season Pass 2, one last love letter to the Knight Commander and their loyal companions. Gather all your companions and travel back to where it all started – the city of Kenabres, destroyed and now risen from the ashes. Visit a festival, celebrate your victories, socialize with friends and loved ones, watch the fireworks… And thwart the plans of villains trying to spoil the fun!