Pathfinder: Wrath of the Righteous – Season Pass 2
Poznaj Ulbriga Oleska, jednego z ostatnich potomków rozgromionego narodu Sarkoris. Dzięki swojej umiejętności przeobrażenia się w potężnego gryfa (griffon), jest on zdolny zostać budzącym grozę wojownikiem w Twojej drużynie, zaufanym przyjacielem – a może nawet kimś więcej.
The Lord of Nothing to piąty dodatek premium do gry Pathfinder: Wrath of the Righteous, kończący historię z drugiego dodatku DLC, Through the Ashes. Odkryj wyjątkowe, nieznane dotąd lokacje, zawrzyj nowe znajomości i zmierz się z potężnym władcą demonów, aby doprowadzić historię Sendri i Rekartha do długo oczekiwanego finału. Wynik twojej przygody – i los postaci – zależą wyłącznie od ciebie i twoich wyborów. W końcu w DLC znajduje się ponad pięć unikalnych zakończeń.
A Dance of Masks to szóste i ostatnie DLC premium do gry Pathfinder: Wrath of the Righteous w ramach Season Pass 2, finalny list miłosny do Dowódców Rycerzy i ich lojalnych towarzyszy. Zbierz wszystkich swoich towarzyszy i wróć do miejsca, w którym wszystko się zaczęło – odradzającego się po zniszczeniu miasta Kenabres. Odwiedź festyn, uczcij swoje zwycięstwa, spotkaj się z przyjaciółmi i bliskimi, obejrzyj fajerwerki... I pokrzyżuj plany nikczemnikom próbującym zepsuć dobrą zabawę!