Pathfinder: Wrath of the Righteous – Season Pass
Nowa kampania dodatkowa. Przenieś swoją postać z głównej kampanii do momentu jej największego triumfu — zwycięstwa nad Worldwound. Odpowiedz na wezwanie potężnej istoty i opuść Golarion, aby bronić kontinuum czasoprzestrzennego przed nadchodzącym załamaniem. Wykorzystaj swoje niezrównane mityczne moce, aby stoczyć bitwę z prawdziwie niezwyciężonymi przeciwnikami. Ta dodatkowa kampania oferuje 7–8 godzin rozgrywki.
Nowa kampania dodatkowa. Atak demonów na Kenabres zmienił życie wielu osób. Podczas gdy mityczny bohater i jego wierni towarzysze byli zajęci wyzwalaniem miasta, zwykli ludzie musieli znaleźć sposób na przetrwanie, polegając jedynie na swoich skromnych umiejętnościach.
Połącz siły z innymi ocalałymi i spróbuj dotrzeć do tawerny Defender's Heart, ostatniego bastionu sił krzyżowców w mieście. Wybierz, kto dołączy do Twojej drużyny, i podejmuj trudne decyzje dotyczące alokacji ograniczonych zasobów.
Pamiętaj — w ogarniętym pożogą Kenabres każdy zwój i eliksir może zadecydować nie tylko o wygranej w pojedynczej walce, ale także o twoim przetrwaniu. Działaj z myślą o interesach grupy lub skup się wyłącznie na własnym sukcesie. Zaimportuj swoje wybory do głównej kampanii i oczekuj, że ta historia rozwinie się w kolejnych DLC. Ta dodatkowa kampania oferuje 6–7 godzin rozgrywki.
Nowy tryb roguelike z częściową integracją z główną kampanią. W porcie Alushinyrry wejdź na pokład przeklętego statku, który przetransportuje cię do tajemniczego wiru zagubionego pośród Wysp Północy. Zanurz się i odkryj loch, którego rozmiarów możesz się tylko domyślać. Udaj się na eksplorację w poszukiwaniu chwały, łupów i bitew oraz stań twarzą w twarz z sekretem, który przyniesie korzyści Nocticuli, władczyni archipelagu, lub jej wrogom. Poziomy lochu, stworzone przy użyciu losowego generowania stref, są wypełnione różnymi wrogami, przebiegłymi pułapkami i sekretnymi pokojami.
Powrócisz zwycięsko do Alushinyrry — w przeciwnym razie przeklęty statek powróci sam, obładowany trofeami z ostatniej wyprawy, by czekać na nowych poszukiwaczy przygód.