Pathfinder: Wrath of the Righteous - Season Pass
Yeni ilave hikâye. Ana hikâyedeki karakterini en büyük zaferi olan Worldwound karşısındaki zaferinden önceki haliyle aktar. Güçlü bir varlığın çağrısına kulak ver ve uzay-zaman süremini yaklaşan çöküşten kurtarmak için Golarion'u geride bırak. Gerçekten yenilmez düşmanlarla savaşmak için benzersiz efsanevi güçlerini kullan. Bu ilave hikâye 7-8 saatlik oyun süresi sunar.
Yeni ilave hikâye. Kenabres'e düzenlenen iblis saldırısı pek çok kişinin hayatını değiştirdi. Efsanevi kahraman ve onun sadık yol arkadaşları şehri özgürleştirmekle meşgulken sıradan halk, mütevazı becerilere dayanarak hayatta kalmak için bir yol bulmak zorundaydı.
Diğer hayatta kalanlarla bir araya gel ve şehirdeki haçlı kuvvetlerinin son sığınağı olan Defender's Heart tavernasına ulaşmaya çalış. Grubuna kimlerin katılacağını seç ve kıt kaynakları dağıtırken zor kararlar ver.
Unutma, yanıp kül olan Kenabres'te her bir parşömen ve iksir, hem bireysel savaşlarda hem de hayatta kalmak için büyük farklar yaratabilir. İster grubun çıkarlarına göre hareket et ister yalnızca kendini düşün. Seçimlerini ana hikâyeye aktar ve bu hikâyenin diğer DLC'lerde nasıl ilerleyeceğini gör. Bu ilave hikâye 6-7 saatlik oyun süresi sunar.
Ana hikâyeyle kısmen bağlanan yeni bir rogue-like modu. Alushinyrra'nın limanında, seni Midnight Isles'ın ortasında kayıp ve gizemli bir girdaba götürecek lanetli bir geminin güvertesine çık. Kendini hikâyeye bırak ve boyutlarını ancak tahmin edebileceğin bir zindanı keşfet. Şan, ganimet ve savaş arayışında keşiflere devam et ve takımadaların hanımı Nocticula'ya veya onun düşmanlarına fayda sağlayacak bir sırla yüzleş. Rasgele bölge üretimi kullanılarak oluşturulan zindan seviyeleri sayısız düşman, sinsi tuzaklar ve gizli odalarla dolu.
Alushinyrra'ya zaferle dönmek zorundasın. Yoksa lanetli gemi, son serüvenin ödülleriyle dolu bir biçimde kendi başına dönecek ve yeni maceracıları bekleyecek.