Pathfinder: WOTR- The Last Sarkorians
One of the last scions of the shattered nation of Sarkoris. Armed with the ability to transform into a mighty griffon, he can become a formidable warrior in your party, a trustworthy friend — and maybe even more.
New playable class with 6 archetype variations. Become a shifter and use animal aspects and forms to decimate your enemies with the fury of a wild beast!
New companion for your party: a Sarkorian tribal chief who has mysteriously survived the ravaging of his homeland.
A brand-new, previously unavailable area which you will be able to explore with your new ally, fight new enemies, and uncover some old secrets.