Pathfinder: WotR – The Last Sarkorians
– Nowy sprzymierzeniec: wódz plemienny z Sarkoris, który w tajemniczy sposób przeżył spustoszenie swojej ojczyzny.
– Zupełnie nowy, wcześniej niedostępny obszar, który będziesz przemierzać ze swoim świeżo zyskanym sprzymierzeńcem, by walczyć z nowymi wrogami oraz odkrywać stare sekrety.