Pathfinder: Wrath of the Righteous - The Lord of Nothing
The Lord of Nothing, Pathfinder: Wrath of the Righteous'un beşinci premium DLC'sidir ve ikinci DLC Through the Ashes'ın hikâyesini tamamlar. Yeni ve eşsiz konumları keşfedin, yeni arkadaşlar edinin ve Sendri ile Rekarth'ın hikâyesine uzun zamandır beklenen noktayı koymak için güçlü bir iblisle yüzleşin. Maceranızın sonuçları ve karakterlerin kaderi, sadece size ve kararlarınıza bağlı. En nihayetinde bu DLC, beşten fazla eşsiz sona sahip.
The Lord of Nothing DLC'sinde donmuş diyarlarda hayatta kalmanız, gizemli bir büyücünün kulesindeki sırları açığa çıkarmanız, çiçekli mağaralarda Kellid'lere yardım etmeniz ve hatta Shadow Plane'e geçmeniz gerekecek! Fakat yalnız değilsiniz. Üzücü bir geçmişe ve yeni android yoldaşa sahip bir Sarenrae meleği, Golarion'un ücra köşelerinde filizlenen kötülükle yüzleşirken size eşlik edecek. Komutanınızı da unuttuğumuzu sanmayın. Yeni bir görev ve zindan, ana oyunun beşinci bölümünde oynanabilir olacak.
Through the Ashes DLC'sindeki karakterinizle maceraya devam edin veya yeni bir karakter oluşturun. 15 yeni arketip, yeni büyüler ve karşılaşmalar sizi bekliyor. Tüm bu özellikler, ana seferde yeni bir karakter oluştururken veya eski karakterinizi yeniden eğitirken kullanılabilir olacak.