Pathfinder: Wrath of the Righteous - Visitor from Morta
Worldwound'un çorak topraklarında, başka bir dünyaya açılan bir pencere belirdi. Bu ücretsiz DLC'de aksiyon RYO Children of Morta'nın kahramanları korkusuz Lucy ve John Bergson ile maceraya çıkacaksın.
Worldwound'un çorak topraklarında, başka bir dünyaya açılan bir pencere belirdi. Bu ücretsiz DLC'de aksiyon RYO Children of Morta'nın kahramanları korkusuz Lucy ve John Bergson ile maceraya çıkacaksın. Ayrıca iki yeni karakter arketipi, yepyeni bir sihirli eşya ve yeni "Lucy'nin örgüleri" saç kesimi seni bekliyor!