Pathfinder: Wrath of the Righteous - Enhanced Edition
Bu yol seni, Abyss'e açılan bir yarığın diyarın her yanında her şeyi tüketen dehşetler saçtığı Worldwound'a götürecek. Yüzyılı aşkın bir süredir komşu ülkeler korkusuzca savaşarak düşmanı geri püskürtmeye çalıştı ama pek bir faydası olmadı.
Pathfinder First Edition kural setinin esnekliği, zenginliği ve derinliği ile akla gelebilecek herhangi bir karakteri yarat. Kişisel oyun tarzına uygun 25 sınıf, 12 karakter ırkı ve binden fazla büyü, özellik ve beceri arasından seçim yap.
Düşmanlarını öldürürken iki savaş modunun keyfini çıkar – duraklatmalı gerçek zamanlı veya sıra tabanlı. Bu iki savaş modu arasında kolayca geçiş yaparak her şeyi istediğin kadar yavaş veya hızlı bir şekilde yapabilirsin. Benzersiz Pathfinder kural seti, atlı savaş gibi gelişmiş savaş manevraları yapmana da olanak tanır. Bunları akıllıca kullan!
10'dan fazla benzersiz yol arkadaşından oluşan bir kadro, davana katılmaya hazır. Onların güvenini ve saygısını kazanırsan, önlerinde ne tür tehlikeler olursa olsun arkanda olacaklardır. Ayrıca, eğer onların karşı tarafına geçersen, eh... Belki de yollarınızı ayırmanın zamanı gelmiştir.
Ülkeyi iblis belasından temizlemek için bir maceracı grubundan çok daha fazlasına ihtiyacın olacak. Hem savaşı yukarıdan kontrol eden bir strateji uzmanı olarak hem de yeni bir taktiksel savaş modunda bir saha komutanı olarak haçlıların komutasını eline al ve onları zafere götür.
Yedi özgün Efsanevi Yol'dan birini seç, olağanüstü yetenekler kazan ve bundan sonra olacak her şeye şekil ver. Kararların seni göksel bir Melek, azgın bir İblis, güçlü bir Lich, kurnaz bir Hilebaz, başka dünyalı bir Aeon, asi bir Azata, bilge bir Altın Ejderha, doymak bilmez bir Yürüyen Sürüye dönüştürebilir — ya da ölümlü kalarak, yaşayan bir Efsane olmaya götüren zorlu yolda yürü.