PATLABOR the Case Files
Et 3D-actionspil, hvor du kan genopleve ikoniske scener fra PATLABOR. Spil Main Missions og Another Side Missions fra begge siders perspektiv. Styr over 20 Labors, herunder Ingram, Griffon og Type Zero, i missioner, skydetræning og Labor-mod-Labor-kampe.Genoplev mange ikoniske scener fra Mobile Police PATLABOR i dette 3D-actionspil.
Et 3D-actionspil, hvor du kan genopleve mange af de mest ikoniske scener fra PATLABOR.
I "Simulator Mode" kan du også prøve målskydning og Labor-mod-Labor-kampe med mere end 20 spilbare Labors.
Selvom de blev udbredt inden for bygge- og anlægsbranchen, steg antallet af forbrydelser med Labors også markant.
Nyd historiens sekvenser med medlemmerne af Division 2 i Special Vehicles Section 2.