PATLABOR the Case Files
Alami semula babak-babak ikonik PATLABOR dalam permainan aksi 3D ini. Mainkan Main Missions dan Another Side Missions dari perspektif kedua-dua pihak. Kawal lebih 20 Labor, termasuk Ingram, Griffon dan Type Zero, dalam misi, latihan menembak dan pertempuran Labor lawan Labor.Alami semula pelbagai babak ikonik daripada Mobile Police PATLABOR dalam permainan aksi 3D ini.
Hayati semula pelbagai babak paling ikonik daripada PATLABOR dalam permainan aksi 3D ini.
"Simulator Mode" juga membolehkan anda menyertai latihan menembak dan pertempuran Labor lawan Labor, dengan lebih daripada 20 Labor yang boleh dimainkan.
Walaupun Labor digunakan secara meluas dalam industri pembinaan dan kejuruteraan awam, jenayah yang melibatkan Labor juga meningkat dengan ketara.
Nikmati babak cerita yang menampilkan anggota Division 2 daripada Special Vehicles Section 2.
Selain itu, lagu tema utama "the Case Files" telah digubah khas oleh Kenji Kawai.