PATLABOR the Case Files
Przeżyj ponownie kultowe sceny z PATLABOR w tej trójwymiarowej grze akcji. Graj w misje główne i Another Side Missions z perspektywy obu stron. Steruj ponad 20 Laborami, w tym Ingramem, Griffonem i Type Zero, w misjach, treningach strzeleckich i pojedynkach Labor kontra Labor.Przeżyj ponownie wiele kultowych scen z Mobile Police PATLABOR w tej trójwymiarowej grze akcji.
Przeżyj ponownie wiele najbardziej kultowych scen z PATLABOR w tej trójwymiarowej grze akcji.
Pilotuj kultowe Labory, takie jak Ingram, Griffon i Type Zero, aby wykonywać kolejne misje.
„Simulator Mode” pozwala również wziąć udział w treningach strzeleckich i pojedynkach Labor kontra Labor. Do dyspozycji jest ponad 20 grywalnych Laborów.
Przeżyj ponownie kultowe sceny z PATLABOR dzięki pełnemu udźwiękowieniu całej głównej fabuły.
Poznaj sekwencje fabularne z udziałem członków Division 2 należącej do Special Vehicles Section 2.
Ponadto główny motyw „the Case Files” został skomponowany specjalnie przez Kenjiego Kawaiego.