BRØØØL! Det lød farligt. Kom det fra Dinoøen? Borgmester Humdinger spreder koas, og dinoerne flygter af ren i skær frygt.
Spring ind i kæmpemæssige redningsmissioner med Chase, Marshall, Rubble, Skye, Rocky og Zuma. Udforsk Dinoprærien, og pas dinoerne på Palæocenteret. Kør på tværs af kysterne og junglen for at opdage samleobjekter.
RED DINOER: Hjælp vildfarne dinoer tilbage til deres familier, og pas dem på Palæocenteret.
HÆSBLÆSENDE ACTION: Du kan til enhver tid bruge din hvalps unikke evner for at komme videre og stoppe Humdingers kaos.
UDFORSK DEN VILDE VERDEN: Opdag Dinoprærien, kysterne med skjulte søer, junglen fyldt med tropefrugter og krystalgrotterne i vulkanen.