GRRRR! Ada tak kena… Dari Pulau Dino kan? Datuk Bandar Humdinger mencetus huru-hara, membuat dinosaur ketakutan lalu lari.
Terjun ke misi menyelamat besar-besaran bersama Chase, Marshall, Rubble, Skye, Rocky dan Zuma. Terokai Dataran Dino dan jaga dinosaur di Pusat Paleo. Redah pantai dan hutan untuk temui item koleksi.
SELAMATKAN DINO: Bantu dinosaur yang sesat mencari jalan pulang ke pangkuan keluarga dan jaga mereka di Pusat Paleo.
AKSI PENUH FOSIL: Aktifkan kemahiran unik si comel anda pada bila-bila masa untuk mengatasi halangan dan menghentikan kekacauan Humdinger.
TEROKAI BELANTARA: Temui Dataran Dino, pantai dengan kolam rahsia, hutan yang dipenuhi buahan tropika dan gua kristal di dalam gunung berapi.