Dinozor Adası'ndaki devasa görevlerde Pati Devriyesi'ne ve Rex'e katıl. Kükremeye değer görünüşler oluştur, arkadaşlarınla mini oyunlar oyna ve daha fazlasını yap.
GRAAH! Tehlike çanları çalıyor... Dinozor Adası'ndan mı geldi o ses? Vali Humdinger ortalığı karıştırıyor, dinozorları korkutup kaçmalarına sebep oluyor.
Chase, Marshall, Rubble, Skye, Rocky ve Zuma ile devasa kurtarma görevlerine atla. Dinozor Ovaları'nı keşfet ve Paleo Merkezi'nde dinozorlara bak. Koleksiyonluk eşyaları keşfetmek için kıyılarda ve ormanda gez.
DİNOZORLARI KURTAR: Kaybolmuş dinozorların ailelerine ulaşmasına yardım et ve onlara Paleo Merkezi'nde bak.
FOSİL DOLU AKSİYON: Engelleri aşmak için köpeğinin eşsiz becerilerini etkinleştir ve Humdinger'ın kaosunu durdur.
YABANİ YERLERİ KEŞFET: Dinozor Ovaları'nı, gizli havuzların bulunduğu kıyıları, tropikal meyve dolu ormanı ve yanardağdaki kristal mağaraları keşfet.