PAW Patrol Mighty Pups Save Adventure Bay
Gökten düşen bir meteor, köpekçiklere süper güçler kazandırdı ve Macera Koyu'nu harabeye çevirdi. Şimdi güçlerini, kurtarma becerilerini ve cihazlarını kullanarak PATİ birliğiyle kasabayı tekrar muhteşem hale getirme görevi sana düşüyor.
Süper Köpekçiklerle yüksek cesaret gerektiren görevlere atıl. Chase'nin Süper Hızı, Marshall'ın Süper Isısı, Skye'nin Hortum Gücü ve süper PATİ devriyesi ekibinin tamamı seni bekliyor. Diğerleriyle birlikte arkadaşlarını kurtarmaya çalışırken Jake'nin kayak merkezine, Tracker'in ormanına ve daha ötelere yolculuk ederek kasabayı keşfet.
Hadi, Gözetleme Noktasına gidip Süper aksiyona hazır ol! Günü kurtardıktan sonra Pup - Pup Boogie, ip atlama ve diğer eğlenceli yan görevlerle gülüp oynayabilirsin. Yanına bir arkadaşını alarak 2 oyunculu işbirliği modunu da oynayabilirsin. Süper Köpekçiler, İŞE KOYULUN!