PAYDAY 2: A Merry Payday Christmas Soundtrack
A Merry Payday Christmas Soundtrack is the fourth DLC pack and the second soundtrack for PAYDAY 2. This festive Christmas album is packed with no less than six seasonal hymns, written and produced by OVERKILL's own Simon Viklund and performed by Old Hoxton. Three Santa masks are added as well; continue heisting with the Furious, Tipsy or Surprised Santa masks and get into the proper Christmas spirit!
Introducing the perfect gift for the discerning PAYDAY player! This festive Christmas album is packed with no less than six seasonal hymns, written and produced by OVERKILL's own Simon Viklund and performed by the inimitable Pete Gold (A.K.A. Old Hoxton), known from the classic First Person Shooter "PAYDAY: The Heist".
Like a big sugary squirt of whipped cream on top of this already sweet deal, we're throwing three additional Santa masks into the deal. These exquisite, handcrafted PAYDAY 2 masks are exclusive to the Christmas Album and can not be acquired in-game without owning the Christmas Album. You can get either the Furious, Tipsy or Surprised Santa mask when you start the game! All masks are then available in the Payday loot drop system for you to achieve.
The PAYDAY 2: A Merry Payday Christmas Soundtrack includes Karaoke versions so you can do your own singing! Next stop, Youtube!