PAYDAY 2: A Merry Payday Christmas Soundtrack
A Merry Payday Christmas Soundtrack to czwarty pakiet DLC i druga ścieżka dźwiękowa do PAYDAY 2. Ten bożonarodzeniowy album zawiera aż sześć świątecznych hymnów, które zostały napisane i wyprodukowane przez Simona Viklunda z OVERKILL oraz wykonane przez Old Hoxtona. Dodano również trzy maski (Masks) Świętego Mikołaja. Aby wejść w odpowiedni świąteczny nastrój, nie zapomnij nałożyć przed napadami masek Furious, Tipsy oraz Surprised Santa.
Przedstawiany idealny prezent dla zawziętego gracza PAYDAY! Ten bożonarodzeniowy album zawiera aż sześć świątecznych hymnów, które zostały napisane i wyprodukowane przez Simona Viklunda z OVERKILL oraz wykonane przez Pete'a Golda (A.K.A. Old Hoxtona), znanego z klasycznej pierwszoosobowej strzelanki „PAYDAY: The Heist”.
Trzy dodatkowe maski Świętego Mikołaja to wisienka na ogromnym torcie tej słodkiej oferty. Te piękne, ręcznie wykonane maski PAYDAY 2 są dostępne wyłącznie w dodatku Christmas Album i zdobycie ich w grze bez posiadania tego dodatku nie jest możliwe. Maski Furious, Tipsy lub Surprised Santa będzie można odebrać zaraz na początku gry! Wszystkie maski są również dostępne w systemie wypadania przedmiotów w Payday.
PAYDAY 2: A Merry Payday Christmas Soundtrack zawiera utwory w wersji karaoke, więc możesz dołączyć do śpiewania! Następny przystanek: YouTube!