PAYDAY 2: A Merry Payday Christmas Soundtrack
A Merry Payday Christmas Soundtrack, PAYDAY 2 için gelen dördüncü DLC paketi ve ikinci oyun müzikleri paketi. Bu şenlikli Noel albümü, OVERKILL'den Simon Viklund tarafından yazılan ve Old Hoxton tarafından seslendirilen altı mevsimsel şarkı içeriyor. Bunlara ek olarak üç Noel Baba maskesi de dâhil; Furious (Öfkeli), Tipsy (Çakırkeyif) ya da Surprised (Şaşkın) Noel Baba maskesi ile soyguna devam et ve Noel ruhunu yaşa!
Zevk sahibi PAYDAY oyuncusu için mükemmel hediye geliyor. Bu şenlikli Noel albümü, OVERKILL'den Simon Viklund tarafından yazılan ve Old Hoxton olarak da bilinen, klasik Birinci Şahıs Nişancı oyunu "PAYDAY: The Heist"ten de bilinen eşsiz Pete Gold tarafından seslendirilen sezonluk altı şarkı içeriyor.
Fırsatlardan oluşan bu pastanın tepesine bir çilek koyar gibi bu fırsatlara üç ilave Noel Baba maskesi ekliyoruz. Bu elle yapılan incelikli PAYDAY 2 maskeleri, Christmas Album'e özel ve Christmas Album'e sahip olmadan oyun içinde elde edilemez. Oyuna başladığında Furious (Öfkeli), Tipsy (Çakırkeyif) ya da Surprised (Şaşkın) Noel Baba maskelerinden birini hemen alabilirsin! Ardından tüm maskeler Payday ganimet sisteminde seni bekliyor olacak.
The PAYDAY 2: A Merry Payday Christmas Soundtrack, parçaların Karaoke sürümlerini de içerir, böylece şarkıları istediğin gibi söyleyebilirsin! Bir sonraki durak, YouTube!