PAYDAY 2: Armored Transport
The Armored Transport DLC is the second DLC pack for PAYDAY 2 and lets players do every heisters dream – robbing armored transports, full of valuables, right in the middle of Washington D.C. If they're lucky, they can hit it big with a classic train robbery.
The players can now enjoy three new weapons of mass heisting. For the stealth artist we have the charming Gruber Kurz pistol, Tanks will enjoy the agile Commando 553 Assault rifle and only a lunatic could love the classic Swedish K SMG. Together with over a dozen new weapon modifications, everyone will have something to play with.
Four new masks are added to the game, themed around four of the most famous American presidents. Combined with the all-new American themed patterns and materials, players will be able to cook up some pretty awesome looking mask designs. Bodhi would be proud.