PAYDAY 2: Armored Transport
Armored Transport DLC to drugi pakiet DLC do PAYDAY 2, który pozwala graczom zrobić napad na opancerzone transportery pełne kosztowności w samym sercu Waszyngtonu. Jeśli Ci się poszczęści, może uda Ci się przeprowadzić klasyczny napad na pociąg.
Gracze mogą cieszyć się trzema nowymi broniami masowych napadów. Dla tych, którzy lubią się skradać, przygotowaliśmy czarujący pistolet Gruber Kurz, tankom spodoba się karabin szturmowy Commando 553, natomiast tylko istny szaleniec podejmie się klasycznego szwedzkiego pistoletu maszynowego Swedish K. Ponadto dodano kilkanaście nowych modyfikacji broni, więc każdy znajdzie coś dla siebie.
Do gry dodano cztery nowe maski, które nawiązują do czterech najsłynniejszych amerykańskich prezydentów. Dodano również zupełnie nowe wzory i materiały o tematyce Stanów Zjednoczonych, więc gracze będą mogli stworzyć całkiem nieźle wyglądające projekty masek. Bodhi byłby dumny.