PAYDAY 2: Armored Transport
Armored Transport DLC'si, PAYDAY 2 için gelen ikinci DLC paketidir ve oyunculara her soyguncunun hayalindeki şeyi yapma fırsatı sunar: Washington D.C.'nin ortasında değerli eşyalarla dolu zırhlı araçları soymak. Şanslı oyuncular klasik bir tren soygunu ile büyük bir vurgun da yapabilir.
Oyuncular artık toplu soygunların üç yeni silahının tadını çıkarabilir. Gizliliği sevenler için etkileyici Gruber Kurz tabancası, Tank'lar için çevik Commando 553 Taarruz Tüfeği ve yalnızca en çılgın oyuncuların seveceği Swedish K SMG. Pek çok yeni silah modifikasyonuyla birlikte herkes için oynayacak bir şeyler var.
Oyuna, en ünlü dört Amerikan başkanından ilham alan dört yeni maske eklendi. Tamamen yeni Amerikan temalı şablonlar ve materyallerle birlikte oyuncular çok iyi gözükecek yeni maske tasarımları yaratabilecek. Bodhi bununla gurur duyardı.