PAYDAY 2: Biker Character Pack
The Biker Character Pack is the 10th character pack for PAYDAY 2. We are especially proud to introduce Ron Perlman as our new PAYDAY member Rust! The Biker Character Pack comes with the Breaker 12G Shotgun, the Chain Whip melee weapon, the Biker Perk Deck and Rust’s Mask.
Ron Perlman plays Rust - our new badass biker, that’s the latest member of the PAYDAY gang!
The Biker Perk Deck rewards you as you and your team hand out damage. The perk deck will give you health and armor as the crew keeps popping good guys.
Breaker is an old heirloom and Rust’s trusted companion throughout the years. It fits perfectly on his bike and even though it’s old, Rust can always rely on it doing its job.
The Breaker 12G Shotgun comes with four new weapon modifications that add to its stopping power and concealability.
When it comes to non-gunpowder-fighting, Rust likes to take it back to the old days when a whip was all you needed. He’s upgraded it a bit though, to a metal Chain Whip that’ll cause some serious damage.
The Devil is a moniker that has followed Rust through most of his life. Therefore, Rust’s mask is a combination of a smiling clown with ominous horns protruding from the forehead, letting everyone know that the Devil is here.