PAYDAY 2: Biker Character Pack
Biker Character Pack to dziesiąty pakiet postaci do PAYDAY 2. Z wielką dumą przedstawiamy Rona Perlmana w roli Rusta, nowego członka PAYDAY! Biker Character Pack zawiera strzelbę Breaker 12G, broń białą Chain Whip, talię Biker Perk oraz maskę dla Rusta.
Ron Perlman wciela się w rolę Rusta – motocyklisty twardziela, najnowszego członka gangu PAYDAY!
Talia atutów Biker nagradza Cię, kiedy Ty i Twój zespół zadajecie obrażenia. Ta talia zapewni Ci punkty zdrowia oraz ochronę, podczas gdy ekipa będzie strzelać w przeciwników.
Breaker to stara pamiątka, która towarzyszy Rustowi od lat. Strzelba ta idealnie pasuje do jego motocykla i chociaż jest stara, Rust zawsze może na niej polegać.
Strzelba Breaker 12G zawiera cztery nowe modyfikacje broni, które zwiększają siłę rażenia i możliwość ukrywania.
Jeśli chodzi o bronie, które nie są palne, Rust lubi wracać do dawnych czasów, kiedy wystarczył tylko bicz. Nieco ulepszył ten koncept, czyniąc go metalowym biczem łańcuchowym, który zadaje poważne obrażenia.
Rust nosił pseudonim Devil (Diabeł) przez większość swojego życia. Właśnie dlatego maska Rusta to połączenie uśmiechniętego klauna ze złowieszczymi rogami na czole, która daje wszystkim znać, że nadchodzi Diabeł.