PAYDAY 2: Biker Character Pack
Ron Perlman, Rust karakterini canlandırıyor: Yeni azılı motosikletçimiz, kendisi PAYDAY çetesinin en yeni üyesi!
Biker Perk Deck (Biker Avantaj Destesi) seni ve takımını siz başkalarına hasar verdikçe ödüllendirir. Siz iyi elemanları alt ettikçe avantaj destesi size sağlık ve zırh verecektir.
Breaker eski bir yâdigar ve yıllarca Rust için güvenilir bir yol arkadaşı oldu. Bu silah onun motoruna tam sığıyor ve her ne kadar eski olsa da Rust'ın bu silaha güveni tam.
Breaker 12G Pompalı Tüfek, silahın durdurma gücünü ve gizlenebilirliğini değiştiren dört yeni silah modifikasyonu ile geliyor.
Silahların susması gerektiği zaman Rust, bir kırbacın her şeyi çözebileceği eski günlere dönmeyi seviyor. Gerçi kendisi bunu biraz geliştirdi, metal Chain Whip (Zincir Kırbaç) ciddi hasarlar verebiliyor.
Devil (Şeytan), hayatının büyük bir kısmında Rust'ın yakasını bırakmayan bir lakap. Bu yüzden Rust'ın maskesi, gülümseyen bir palyaço ile alnından çıkan uğursuz boynuzların bir araya gelmesinden oluşuyor. Böylece herkes Şeytan'ın burada olduğunu anlıyor.