PAYDAY 2: Black Cat Heist
The Payday Gang goes out to sea to strike a blow at the Golden Dagger Triad where it’ll hurt them the most, their floating casino fortress.
The Golden Dagger Triad picked a fight with the wrong crew, it’s time for the Payday Gang to hit them where it will hurt the most - their money.
Vlad is very determined to repay the Golden Dagger Triad for their hospitality in San Francisco. Thankfully, during Vlad’s ordeal and subsequent rescue, the Payday Gang managed to find information on one of the Golden Dagger Triad’s largest sources of income - the luxury cruise ship and casino The Black Cat.
In addition to being a big source of income, the Black Cat also holds a large portion of the triad's wealth... for now at least.
Join the Payday Gang at sea, as they liberate The Golden Dagger Triad from the burden of wealth!