PAYDAY 2: Black Cat Heist
Triada Golden Dagger wdała się w konflikt z niewłaściwą ekipą, więc nadszedł czas, aby gang Payday uderzył tam, gdzie najbardziej ją zaboli – w jej pieniądze.
Vlad jest bardzo zdeterminowany, aby odwdzięczyć się triadzie Golden Dagger za jej gościnność w San Francisco. Na szczęście podczas zmagań Vlada i późniejszej akcji ratunkowej gangowi Payday udało się znaleźć informacje o jednym z największych źródeł dochodów triady Golden Dagger – luksusowym statku wycieczkowym i kasynie o nazwie Black Cat.
Oprócz tego, że jest dużym źródłem dochodu, Black Cat przechowuje również dużą część majątku triady… przynajmniej na tę chwilę.
Wybierz się z gangiem Payday na morze i wyzwól triadę Golden Dagger od bogactwa!