PAYDAY 2: Black Cat Heist
Golden Dagger Triad (Altın Hançer Üçlüsü) savaşmak için yanlış ekibi seçti, Payday Çetesi için en büyük zararı verebilecekleri yerden saldırma zamanı geldi: para.
Vlad, Golden Dagger Triad'ın San Francisco'da ona gösterdikleri misafirperverliğin karşılığını ödemeye hazır. Neyse ki Vlad'ın işkence gördüğü ve sonrasında kurtarıldığı sıralarda Payday Çetesi Golden Dagger Triad en büyük gelir kaynaklarından biri hakkında bilgi edinmeyi başardı: lüks bir yolcu gemisi ve bir kumarhane Black Cat.
Büyük bir gelir kaynağı olmanın yanı sıra Black Cat üçlünün servetinin büyük bir kısmını barındırıyor... en azından şimdilik.
Payday Çetesi Golden Dagger Triad'ı bu servet yükünden kurtarırken denizde onlara katıl!