PAYDAY 2: Border Crossing Heist
PAYDAY 2 yepyeni bir soygun DLC'si ile dönüyor ve bizi Hell's Island olayları zamanına götürüyor. DLC bir ana hikâye soygunu (Border Crossing) ve aynı konumda geçen ilave bir soygun (Border Crystal) içeriyor.
Payday Çetesi Hell's Island'a saldırmaya hazırlanırken eski düşmanları Murkywater ve Dentist'in büyük miktarda parayı ve zararlı malı sınırda yer alan gizli bir tüneli kullanarak ABD'den Meksika'ya taşımakta olduğunu öğreniyor. Çete, bu sınır operasyonuna saldırmayı planlarken güçlerini bölmeye karar verir.
Border Crossing hem gizli hem de gürültülü modda oynanabilir ve ön planlama seçenekleri sayesinde oyuncuya taktiklerini daha da özelleştirme şansı sunar. Aksiyon iki farklı konumda gerçekleşiyor, ABD/Meksika sınırının her iki tarafı.
Border Crystal, Payday Çetesinin sınırın güneyinde Meksikalı kartel operasyonuna saldırdığı, yoğun aksiyonla dolu küçük bir soygun. Amaç bölgeye sızmak ve emekliliğe yetecek kadar meth pişirirken düşman dalgalarına karşı savunma yapmak.
Bu soygun, Border Crossing'in ikinci konumunda yer alıyor ancak farklı bir senaryo sunuyor.