PAYDAY 2: Breakfast in Tijuana Heist
The Payday Gang is in Tijuana, Mexico, preparing a daring dawn raid against a police station to rescue an ally that got caught by the cops.
The Payday Gang is in Tijuana, Mexico, preparing a daring dawn raid against a police station.
The DLC consists of a one-day heist taking place in the outskirts of Tijuana, Mexico, where the Payday Gang needs to rescue an ally that got caught by the cops during the latest bank heist.
The heist sees the gang once again confronted by the Mexican federal police, as they hit a fortified police station to break their friend out.