PAYDAY 2: Breakfast in Tijuana Heist
Gang Payday jest w Tijuanie w Meksyku, gdzie przygotowuje odważną akcję na posterunek policji.
To DLC zawiera jednodniowy napad na obrzeżach Tijuany w Meksyku, gdzie gang Payday ma na celu uratowanie sojusznika, którego złapała policja podczas ostatniego napadu na bank.