PAYDAY 2: Breakfast in Tijuana Heist
Payday Çetesi Tijuana, Meksika'da ve polis karakoluna bir şafak baskını yapmak için hazırlanıyor.
DLC, Tijuana, Meksika'nın kenar mahallelerinde geçen bir günlük bir soygundan oluşuyor. Bu soygunda Payday Çetesi'nin en son düzenlenen banka soygununda polis tarafından yakalanan bir dostu kurtarması gerekiyor.