PAYDAY 2: Buluc's Mansion Heist
In the final chapter of the Silk Road campaign, Vlad contacts the Payday Gang and wants them to infiltrate the crime lord Buluc’s well-guarded mansion and assassinate him. Security is tight, so the heisters must employ all their skills and also be prepared for the arrival of the now-familiar Mexican Federales in case things go loud.