PAYDAY 2: Buluc's Mansion Heist
W ostatnim rozdziale kampanii Silk Road Vlad kontaktuje się z gangiem Payday, prosząc, aby zrobił wywiad dobrze strzeżonej posiadłości mafijnego bossa Buluca i zamordował go. Ochrona jest na najwyższym poziomie, więc ekipa musi wykorzystać wszystkie swoje umiejętności i liczyć się z tym, że mogą przybyć dobrze znani jej meksykańscy federalni, jeśli zrobi się głośno.