PAYDAY 2: Buluc's Mansion Heist
Silk Road hikâyesinin final bölümünde Vlad Payday Çetesi ile iletişime geçiyor ve çetenin, suç patronu Buluc'un iyi korunan köşküne sızmasını ve onu öldürmesini istiyor. Güvenlik sıkı, bu yüzden soyguncular tüm hünerlerini sergilemeli ve çok gürültü çıkarsa artık yakından tanıdıkları Meksika Federallerinin gelmesine karşı hazırlıklı olmalı.