PAYDAY 2: Cartel Optics Mod Pack
The Mexican crime cartels are well connected and have access to the very best weapons technology that money can buy. As the Payday Gang travels to Mexico, they have an opportunity to pick up a range of advanced sights and other mods.
The Cartel Optics Mod Pack DLC includes 10 new weapon mods, with a focus on optics and sights.