PAYDAY 2: Cartel Optics Mod Pack
Meksykańskie kartele mają dostęp do broni najnowszej technologii. Podczas podróży gangu Payday po Meksyku drużyna może nabyć szereg zaawansowanych modyfikacji.
Cartel Optics Mod Pack DLC zawiera 10 nowych modyfikacji broni z naciskiem na optykę i celowniki.