PAYDAY 2: Cartel Optics Mod Pack
Meksika kartelleri, paranın satın alabileceği en iyi silah teknolojilerine erişebiliyor. Payday Çetesi Meksika'ya doğru seyahat ederken çeşitli gelişmiş nişangâhşar ve diğer modlar arasından seçim yapma şansına sahip.
Cartel Optics Mod Pack DLC'si, dürbünlere ve nişangâhlara odaklanan 10 yeni silah modu içeriyor.