PAYDAY 2: Chinatown Music Pack
Chinatown Music Pack, PAYDAY 2'de yer alan yeni müziklerden oluşan muhteşem bir koleksiyonun keyifle dinleyebileceğin şekilde sunuyor. Kulak ziyafeti çektiren parçaları yakala ve PAYDAY müziklerini kendi keyfine göre dinle. En yeni Texas Heat soygununda yer alan tüm ilave parçalar da soygun çıkar çıkmaz bu koleksiyona eklenecek.