PAYDAY 2: City of Gold Collection
Yeni suları ve üçlüleri aşan, San Francisco'nun ünlü Chinatown'undan Pasifik Okyanusu'na ve aynı rotanın tersine uzanan yolculuklarında Payday Çetesi'ne katıl. Yeni arkadaşlarla, düşmanlarla ve müttefiklerle tanış, Golden Dagger (Altın Hançer) üçlüsünü ait olduğu pisliğe göm.
City of Gold Collection, City of Gold hikâyesi boyunca yayınlanan 12 DLC'yi içeriyor. Bunlara soygunlar, silahlar, kıyafetler, eldivenler ve maskeler de dâhil. Hâlihazırda sahip olduğun DLC'lerin değeri, bu paketin toplam fiyatından düşülecektir.