PAYDAY 2: Clover Character Pack
Clover Character Pack to czternaste DLC do PAYDAY 2. Dzięki niemu można zagrać jako Clover, irlandzka włamywaczka i członkini gangu PAYDAY. Pakiet zawiera również talię atutów Burglar, maskę dla Clover, broń białą Clover's Shillelagh oraz karabin szturmowy Queen's Wrath.
Czas przedstawić Clover, włamywaczkę z gangu PAYDAY. Clover dorastała w zaniedbanym domu w trudnej części miasta, a jej przodkowie byli oddanymi wojownikami. Jest wiernie oddana swojemu irlandzkiemu pochodzeniu. Nosi koniczyny na szczęście i ciągle wspomina, że jest „dumną Irlandką”.
Clover i Hoxton porwali ciężarówkę dostarczającą karabiny szturmowe L-95 do magazynu Armii Terytorialnej pod Aldershot w Anglii. Clover odjechała z całą przesyłką, pozostawiając swojego mentora na pastwę losu. Hox nie miał jej za złe, ponieważ pojął, że dobrze ją wyszkolił. Ten karabin jest ostatnim z tamtej partii. Jest mocny, solidny i łatwy w utrzymaniu. Clover sprzedała dostawę libijskim rebeliantom, ale zatrzymała Wrath, by pamiętać o jej ostatnim skoku i swoim pierwszym nauczycielu.
Maska dla Clover przedstawia to, czego Clover się boi i czego nienawidzi najbardziej na świecie – noszenie maski zamiast normalnej twarzy. Chirurgicznie skurczony nos, usta z botoksem i wyraz wszechogarniającej próżności i obsesji na punkcie samego siebie – to symbole strachu i słabości, przeinaczone w ramach przerażającej parodii.