PAYDAY 2: Clover Character Pack
Clover Character Pack, PAYDAY 2 için gelen 14. DLC'dir. Bu paket soyguncular, PAYDAY çetesinin İrlandalı Hırsızı Clover olarak oynamalarına olanak sağlar. Bu pakette Clover'ın yanı sıra Burglar avantaj destesi, Clover'ın maskesi, Clover'ın Shillelagh yakın dövüş silahı ve Queen's Wrath taarruz tüfeği yer alır.
PAYDAY çetesinin Hırsızı Clover'ı tanıtma zamanı. Clover, kasabanın zorlu bir bölgesinde zorlu bir evde yetişmiş. Ataları nesiller boyu savaşçıymış ve kendisi de bu İrlandalı mirasına şiddetli bir şekilde sadık. Şans getirmesi için bir yonca takıyor, bu aynı zamanda "Ben İrlandalıyım ve Bundan Gurur Duyuyorum" demek.
Clover ve Hoxton, İngiltere'deki Aldershot'ın dışında bulunan bir Bölgesel Ordu deposuna L-95 taarruz tüfekleri taşıyan bir kamyonu soydu. Clover kamyondaki tüm yükle birlikte kaçarken mentorunu savaşarak hayatta kalması gereken bir ortamda geride bıraktı. Hox bunu çok umursamadı ve öğrencisine iyi bir eğitim verdiğini düşündü. Bu tüfek ise o kamyonda bulunan tüfeklerden sonuncusu. Bu tüfek güçlü, sağlam ve bakımı kolay. Clover kamyondaki malları Libyalı isyancılara sattı ancak Wrath'ı vermedi. Bu tüfek ona son işinden ve ilk öğretmeninden kalan bir yâdigardı.
Clover'ın maskesi, Clover en çok korktuğu ve en nefret ettiği şeyi temsil ediyor – normal bir surat yerine bir maske takmak. Ameliyatla küçültülmüş bir burun, botoks işlemi görmüş dudaklar ve ruh emen boş, kendini beğenmiş bir ifade – bunların hepsi korkunun ve zayıflığın sembolleri ve ürkünç bir parodi olarak karşımıza çıkıyor.