PAYDAY 2: Dragan Character Pack
Dragan Character Pack to szesnaste DLC do PAYDAY 2. Pozwala ono graczom zagrać jako Dragan, chorwacki wywiadowca z gangu PAYDAY. Oprócz samego Dragana pakiet zawiera talię Infiltrator Perk Deck, maskę dla Dragana, broń białą z Dragan's Cleaver i karabin szturmowy Lion's Roar.
Czas przedstawić Dragana, nowego wywiadowcę gangu PAYDAY. Dragan jest byłym policjantem chorwackim, a jego metody są tak surowe, że policjanci z MPDC wyglądają przy nim jak nieśmiałe opiekunki. Został sprowadzony do Ameryki i przyjęty do gangu PAYDAY w ramach przysługi dla Butcher. Na początku istniały pewne podejrzenia co do jego lojalności, ale jego umiejętności i zaangażowanie okazały się niezrównane.
Karabin Lion's Roar ma długość 765 mm (30,1 cala) i lufę na 500 mm (20 cali). Cały korpus karabinu to konstrukcja monoblokowa wykonana z polimeru odpornego na uderzenia. Od przodu wygląda jak trąbka. Niech ta broń ogłosi Twoje chwalebne dołączenie do gangu i pomoże Ci odgrywać niesamowite melodie wraz z PAYDAY.
Tasak to pewnego rodzaju nóż wykorzystywany głównie do cięcia mięsa i kości, ale zamiast precyzyjnych cięć, tasak zadaje potężne uderzenia przypominające młot, które rozdzierają nawet najbardziej wytrzymałe mięso. Tasaki mają na sumieniu długą historię rzezi ludzi i bydła, ponieważ chińska triada wykorzystuje je jako swój znak rozpoznawczy. Tasak jest łatwy do ukrycia, niedrogi i wywiera poważny wpływ na psychikę i ciało ofiary. Podsumowując, dzięki tasakowi możesz odtworzyć scenę rzeźni z filmu „Czas apokalipsy”.
Z takim doświadczeniem, jakie ma Dragan, nic dziwnego, że stara się wspinać po drabinie przestępczego półświatku. Jego maska przedstawia wiele cech Dragana i zawiera podobieństwa do niektórych masek pierwotnej ekipy, co podkreśla jego zdolność do wywiadu i wtapiania się w tłum. Ma również pewne cechy, które przedstawiają jego niezmierną bezwzględność. Chorwacka szachownica na czole ma na celu przypominać mu i jego wrogom, że nie mają do czynienia ze zwyczajnym zachodnim zbirem.